ML Sweat

Killer van een 45 min beat-based kracht- en cardiotraining verdeelt over drie sets. Je sprint op een ongemotoriseerde loopband, traint explosieve spierkracht en conditie met de jumpbox en doet een dynamische dumbbell-workout. Om je winnaarsmentaliteit maximaal aan te zwengelen werk in je in teams tegen elkaar. Resultaat: 1.000 verbrande calorieen, energie voor tien, een rood hoofd en eindeloos veel endorfines. Ready?

Hatha Yoga

Ben je regelmatig gestrest? Hatha Yoga is een geschikte yogastijl voor zowel beginners als de meer ervaren yogi. Hatha yoga bestaat uit een systeem van oefeingen om beheersing te verkrijgen over de geest en vooral het lichaam. Juist de verbinding tussen lichaam en geest is heel belangrijk. Ha-Tha betekent zon en maan, welke binnen de yoga gezien worden als tegenstrijdigheden. Voor veel mensen is Hatha yoga een goede manier om stress te verminderen

Flow Yoga

Flow yoga is een actieve vorm van yoga gericht op het ontwikkelen van (lichaams)bewustzijn, spierkracht en flexibiliteit. De asana's, gaan, in een actief tempo, vloeiend in elkaar over en de ademhaling staat centraal. De les wordt altijd afgesloten in savasana. Ook flow yoga is een all level soort yoga. Heb je bijvoorbeeld een zwakke rug? Dan kan dit een hele goede les voor je zijn!

Yin Yoga

Yin Yoga is een langzame vorm van yoga voor rustige houdingen, en de asana's worden voor langere tijd vastgehouden; drie tot vijf minuten. Op deze manier wordt het bindweefsel langzaam gerekt en gehydrateerd en blijven de gewrichten soepel. Zo wordt er ruimte gecreeerd in het bindweefsel en de gewrichten. Ook Yin yoga is geschikt voor zowel beginners als gevorderden. Yin yoga is ook erg geschikt voor mensen met reuma, klachten rondom de bekken, rug, wervelkolom, nek en schouders.

Pilates

Pilates is een training waarbij houding, stabiliteit, coordinatie, ademhaling en focus op het lichaam en geest het uitgangspunt is. Bij Pilates ligt de nadruk op het juist uitvoeren van oefeningen. Je kunt het omschrijven als een inspannende ontspanningsles. Het is een effectieve training die je spiergroepen versterkt en rekt om een sterk maar ook soepel lichaam te krijgen.

Barre

Barre is een op ballet geinspireerde training die je hele lichaam versterkt en vormt. Balletdansers zijn de sterkste atleten ter wereld, hun gratie en elegantie worden gevormd door een gefocuste en gecontroleerde training. Barre is eigenlijk een moderne versie van een klassieke balletles. Je traint hierbij je armen, benen, buikspieren, enkels en zelfs je voeten. Als je dit vaak genoeg doet, vormen je spieren heel mooi waardoor je een elegant lichaam krijgt. En zeg nou zelf, wie wil dat nou niet?

Core & Legs

Hierbij ligt de focus op de gehele core, zowel de voor- als de achterkant. En alle beenspieren komen aan bot. Ofwel: From the waist down.

Booty

Bij deze les ligt de focus op de Billen, Benen en Buik.

Bastards

Tijdens deze les doen we het iets rustiger aan en wordt er goed gekeken naar verschillende niveaus, blessuren en andere bijzonderheden. Breng je vader, je moeder of je (suiker)oom mee naar de les, zeker dat hij/zij het leuk zal vinden!

ML Cycle (oktober)

45 minute rhythm cycling les. Vergeet het traditionele spinning. Als je dat niet leuk vind, vind je dit wel leuk. Beloofd! Heel eerlijk, je moet het één keer proberen en we weten zeker dat je hooked bent! Als je durft? ML Cycle is letterlijk een feestje op de fiets!